Aankomst Ho chi minh in Vietnam

17 december 2016 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Na een lange reis met overstap München en Bangkok aangekomen in Saigon oftewel Ho Chi Minh Stad. Het wachten wordt wel flink op de proef gesteld, de paspoorten worden worden veel gecheckt. VISA na lang wachten ook gekregen . Joepie! Nu onze taxi opzoeken tussen de honderden!  mensen die met een bordje klaar staan. Op naar t hotel maar daar konden we nog niet in, pas na tweeen en omdat we geen tijdsbesef meer hebben aan de overkant Nederlandse tijd 6.00 uur ons eerste biertje genomen. Maakt niet uit straks een siësta . Komen op kmr ruikt wat muf maar dan gooi je toch een raam open? Die is er niet! Ook t douchewater loopt bijna de kmr in dus natte voeten. Wat een drukte , als je levensmoe bent moet je hier de drukke straat oversteken . Zoveel verkeer en scooters en toeteren ! Alles wordt vervoerd gezinnen hele inboedels. Na een kort tukje een ritje naar centrum en al ast een trip geboekt voor morgen naar de tunnels van de vietnamoorlog. Hotel 1 nacht bijgeboekt want we hebben even geen zin om te verkassen . Ook de boottocht naar Cambodja is gepland. Tot zover